Svobodna skola
- Co podporuje škola ve vzdělávání dětí?
- a) vnější motivaci
- b) vnitřní motivaci
- c) podbízení
- Jaké prostředí vytváří škola pro děti?
- a) agilní vzdělávací prostředí
- b) rigidní vzdělávací prostředí
- c) uzavřené vzdělávací prostředí
- Co je cílem celoškolního setkání?
- a) aby děti rozhodovaly o dění ve své komunitě
- b) aby se děti učily jazyky
- c) aby se děti učily matematiku
- Jaké týmy jsou zřízeny v jednotlivých manažerských oblastech školy?
- a) pracovní týmy
- b) sportovní týmy
- c) vědecké týmy
- Jakým způsobem škola řeší konflikty mezi dětmi?
- a) útokem na protivníka
- b) respektujícím způsobem prostřednictvím týmu řešení konfliktů a mediace
- c) ignorováním konfliktu
- Jakým způsobem podporuje škola reflexi učebního procesu dítěte?
- a) tím, že se ptá na záměr před činností a na sebehodnocení výsledku činnosti
- b) tím, že nedovoluje dětem provádět žádnou činnost
- c) tím, že dětem poskytuje předem dané úkoly
- Jaký je rozvrh školy a harmonogram dne?
- a) rigidní a neměnný
- b) flexibilní a přizpůsobitelný aktuálním potřebám skupiny i jednotlivců
- c) v závislosti na počasí
- a) prostřednictvím jediného správce
- b) prostřednictvím celoškolního setkání a pracovních týmů
- c) prostřednictvím anonymních dotazníků
- a) tradiční vzdělavatelé
- b) příkladem hodnot respektu, odpovědnosti, demokracie a svobody
- c) vedou pouze kurzy
- a) vytvářením překážek pro děti
- b) vytvářením podnětné vzdělávací nabídky prostřednictvím kurzů a materiálního zázemí